• Drukuj
Zamknij
Polecamy

Wikusia chodzi do przedszkola, dzieci codziennie zajadają się tam drożdżowym...Czytaj więcej Pierwsze, nieśmiałe kroki stawiane przez nasze dziecko to powód do wielkiej r...Czytaj więcej

Gimnastyka po ciąży

Wielu kobietom po ciąży ciężko jest wrócić do figury, którą prezentowały przed porodem. Częstym zjawiskiem są też problemy z cerą i wypadające włosy. Obniża to poczucie wartości młodym matkom, ciężko im wrócić do pracy i pokazać się swoim znajomym. Pewność siebie jest przecież bardzo ważna w tym środowisku, warto więc zacząć pracować nad tym by powrócić do formy.\n\nOprócz diety po ciąży, możesz zastosować krótką gimnastykę, która nie przeciąży wymęczonego organizmu, a może obfitować we wspaniałe rezultaty. 15-20 minut, trzy razy w tygodniu sprawi, że z uśmiechem będziesz patrzyła na swoje odbicie w lustrze. Kup dres i matę do ćwiczeń i zacznij ćwiczenia. Będziesz miała trochę czasu na treningi podczas urlopu macierzyńskiego.\n\n1. Nożyce\n

    \n

  • połóż się na podłodze, ugnij nogi w kolanach, oprzyj stopy na piętach, ręce ułóż wzdłuż ciała
  • \n

  • zacznij na przemian podnosić lekko ugięte nogi do góry, to sprawi, że twoje mięśnie brzucha zaczną intensywniej pracować
  • \n

  • wykonaj dziesięć powtórzeń
  • \n

\n

2. Skręty tułowia

\n\n

\n

    \n

  • ustaw się w szerokim rozkroku, unieś zgięte w łokciach ręcę do góry, zaciśnij ręce w pięści, wciągnij brzuch
  • \n

  • skręć ciało mocno w jedno stronę, pamiętaj aby nie odrywać stóp od podłogi
  • \n

  • 10 razy skręć tułowiem w prawo trzymając biodra nieruchomo, a następnie 10 razy w lewo
  • \n

\nWykonując te proste ćwiczenia, możesz być pewna, że w krótkim czasie dojdziesz do formy o jakiej marzysz. Twój partner znowu będzie patrzył na ciebie z zachwytem, a w oczach koleżanek dostrzeżesz iskrę zazdrości :)\n

\n

obraz pobrany ze strony szbak.pl

\n

Tagi: ,

Bez komentarzy

Leave a reply

Skomentuj
Wpisz swore imię
Twój adres e-mail

Story Page